Announcement

Collapse
No announcement yet.

District Oost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik spreek de aanvoerder van DFS tegenwoordig een paar keer per week en volgens hem is de geldschieter een joviale gast (een soort Sjonnie uit Flodder) die netjes het geld op tijd overmaakte...

Laten we wel wezen DFS, is natuurlijk een clubje van niks zonder de betaalde tak..

Voor Lozenzo wel zuur maar die kan denk ik wel terecht bij Quick 1888 en is tegenwoordig toch al meer bezig met sociaal maatschappelijke activiteiten.

Who's next ?????
    Wa Haj, Wa Woj

Comment

Ik ga voor Duno Doorwerth
      Wa Haj, Wa Woj

Comment

Originally posted by Susa View Post
        Die schommelen heel het seizoen toch al een beetje tussen wel en niet betalen?

Comment

Originally posted by Susa View Post
          En we hebben een winnaar!

https://www.gelderlander.nl/voetbal-...duno~a5a84e4f/

Comment

Weljaa....

Je verwacht het niet!!
            Wa Haj, Wa Woj

Comment

Gelukkig hebben we MASV nog hier...

Sponsor is eigenaar van een Coffeeshop en volkszanger en schiet zo af toe met een pistool als dat nodig is.
              Wa Haj, Wa Woj

Comment

Oh, doen die nog wel een beetje mee op de markt? Ik dacht dat het na het vertrek van Van Beukering vorig seizoen al klaar zou zijn daar.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                  Oh, doen die nog wel een beetje mee op de markt? Ik dacht dat het na het vertrek van Van Beukering vorig seizoen al klaar zou zijn daar.
                  Nee geld genoeg volgens mij.

Ze pakken de beste spelers uit Arnhem en omstreken met uitstekende randvoorwaarden. Ze stonden dit seizoen het hele jaar aan kop in de 2e klasse. Maar de gewenste promotie zal er volgend jaar wel komen. Roberto Straal was dit seizoen de trainer maar die stopt omdat hij het trainerschap niet meer kan combineren met zijn werk.

Er schijnen al 9 gerenommeerde trainers te hebben gesolliciteerd. Wel logisch want het is een top-selectie die ze daar hebben

Opkomst van een volksclub noemen ze dat.

Wa Haj, Wa Woj

Comment

Ah, dan zijn ze dus uiteindelijk nog gepromoveerd ook vorig seizoen? Toen wij er tegen speelden in de beker waren ze nog derdeklasser, als ik het me goed herinner. Echt heel goed waren ze toen niet, maar dat moet je natuurlijk een beetje in perspectief zien.

Comment

In de categorie: de brutalen hebben de halve wereld. Helios gaat volgend seizoen op zaterdag spelen en vraagt nu ook direct maar even aan de KNVB of het mag promoveren naar de derde klasse.

Gedurfd.

Comment

In ieder geval wel een teken van sportieve ambitie.

Maar de KNVB tempert de verwachtingen van de clubs die graag omhoog willen, zag ik net: https://www.voetbal247.nl/knvb-tempe...otieverzoeken/

Comment

,,We krijgen best veel verzoeken. Vooral van clubs die lager willen spelen, maar ook van een aantal teams die fors bovenaan stonden en hebben aangegeven graag te promoveren”

Vooral van clubs die lager willen spelen? Dat lijkt me heel erg sterk.

Comment

Originally posted by de waan View Post
                            In de categorie: de brutalen hebben de halve wereld. Helios gaat volgend seizoen op zaterdag spelen en vraagt nu ook direct maar even aan de KNVB of het mag promoveren naar de derde klasse.

Gedurfd.
                            Vierdeklasser Groede vraagt zelfs promotie naar de Tweede Divisie. Vooral om tegen Unregisteres clubje te spelen zo lijkt het ;-)

https://twitter.com/vvgroede/status/1250851692129800193

Comment

Terecht natuurlijk.

Comment

Hebben ze een goede jeugdopleiding?

Comment

Working...
                                X