Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoofdklasse A zondag 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nieuwe data voor ronde 18.
    SJC - Alcides 23-2
    RKAVV - Alphense Boys 23-2
    Be Quick - VOC 23-2
    MSC - SDO 29-3
    Hoogeveen - Quick'20 29-3
    Hollandia - Emmen 29-3
    Leonidas - Velsen 13-4
    JOS - HBS 13-4

Comment

En naar Be Quick 1887 - VOC mag ik op 23 februari.

Comment

Quick'20 heeft de trainer voor het nieuwe seizoen gevonden. Ze komen weer uit bij de oude vertrouwde René Nijhuis die dan zijn derde periode als trainer bij Quick'20 in gaat.
        Dit keer echter voor het eerst op zaterdag.

Comment

Ronde 19:
          Zaterdag
          Alphense Boys - Hollandia 0-2
          Zondag:
          Quick'20 - SJC
          HBS - Be Quick 1887
          Emmen - Hoogeveen
          Alcides - Leonidas
          Velsen- SDO
          VOC - RKAVV
          JOS - MSC: Naar volgend weekeinde. Weet niet waarom.

Comment

Vanmiddag aanwezig geweest bij Alcides - Leonidas. Voor Alcides erg belangrijk in de strijd tegen degradatie.
            Leonidas was duidelijk de beter voetballende, combinerende ploeg, Alcides probeerde met een flinke portie inzet resultaat te halen.
            Alcides kwam op een 1-0 voorsprong . De Leonidas keeper dook onder een corner door.
            Voor rust werd het 1-1.
            Na de pauze kwam Leonidas al snel op 1-2 via een penalty. Deze werd door de thuisclub nogal aangevochten.
            Gaandeweg de tweede helft werd het spel steeds ruwer, er waren enkele opstootjes en de scheidsrechter moest enkele keren geel geven en de keeper van Alcides kreeg rood.
            Na afloop ging het geruzie tussen de spelers in de gang verder.
            Leonidas won al met al verdiend. Alcides staat nu in punten gelijk met de hekkensluiter VOC.
            MSC heeft even weinig punten, maar heeft een wedstrijd minder gespeeld.

Comment

Klinkt wel als een typisch heetgebakerd Leonidas-potje. Veteraan Marruchen Zimmerman en Ilyas Chouaibi zorgden voor de Rotterdamse treffers.

De deftige kant van Rotterdam sprokkelde een puntje. VOC - RKAVV eindigde in 0-0.

Comment

Originally posted by bqandy View Post
                JOS - MSC: Naar volgend weekeinde. Weet niet waarom.
                JOS bestond vorige week precies 100 jaar. Misschien vierden ze dat vandaag?

Comment

Lijkt logisch.
                  Het overzicht van vandaag: https://www.tweenul.nl/nieuws/noorde...kkelen-puntjes

Comment

Ravage in de kleedkamer, massage tafel gesloopt.

heb ik van horen zeggen. Arjen heb jij daar meer nieuws over ?

Comment

Ik hoorde na afloop van de wedstrijd van Alcides-zijde nogal wat kritiek op de scheidsrechter en op de tegenstander.
                      Ik vond dat de scheidsrechter, die trouwens ook regelmatig in de tweede divisie fluit, weinig te verwijten was.
                      Ook de kaarten waren terecht en dat hadden er aan beide kanten ook nog wel meer kunnen zijn.
                      Ik kon natuurlijk niet horen wat de spelers in het veld allemaal tegen elkaar riepen, maar qua ruw spel deden de teams maar weinig voor elkaar onder.

Comment

Er werd veel met het word kanker gevloekt heb ik begrepen en dat was bij Hoogeveen ook al het geval.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                          Ravage in de kleedkamer, massage tafel gesloopt.

heb ik van horen zeggen. Arjen heb jij daar meer nieuws over ?
                          Ik ben vrij snel na het laatste eindsignaal weggegaan en heb er dus niets meer van meegekregen.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                            Er werd veel met het word kanker gevloekt heb ik begrepen en dat was bij Hoogeveen ook al het geval.
                            Die kans is bij Leonidas inderdaad wel aanwezig.

Comment

In het DVHN stond dat de Alcides keeper kort voor tijd rood kreeg omdat hij nogal fel doorging op een Leonidas aanvaller. Na afloop ging een begeleider of assistent van Leonidas in de gang bij de kleedkamers verhaal halen bij de reserve keeper (die had net als de eerste keeper een rood keepersshirt aan, de Leonidas man vergiste zich dus in de dader) en daarbij was de Leonidas nogal hardhandig te werk gegaan, duwen/slaan oid. Daarop ontstond een opstootje met een hoop geschreeuw, geduw en wat dies meer zij.

Comment

Wederom Brutil Hosé?

Comment

Working...
                                X