Announcement

Collapse
No announcement yet.

MSC

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zal wel verhuizen. Speelt ook zo goed als nooit bij Baronie hoor, dus duur kan hij nooit zijn.

Comment

Trainer Jan Derk Brandsma is terug bij MSC. Wel zonder zijn maatje Leo Blom.
      Brandsma gaat onder meer het beloftenteam trainen. Dus niet het eerste.
      De beloften spelen in een regiocup op maandag en vrijdagavond met clubs als Alcides, Achilles 1894, Be Quick 1887, Hoogeveen. Emmen, SWZ Sneek en SVBO. Dat zijn niet echt tweede elftallen, maar meer de nummers 12 tot en met 22 van de clubs en eventueel jeugd.

Comment

Originally posted by bqandy View Post
        Trainer Jan Derk Brandsma is terug bij MSC. Wel zonder zijn maatje Leo Blom.
        Brandsma gaat onder meer het beloftenteam trainen. Dus niet het eerste......
        Kwestie van tijd denk ik nu Zandink heeft aangegeven te stoppen aan het eind van dit seizoen.

Verstuurd vanaf mijn FRD-L09 met Tapatalk

Comment

Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?

Comment

Originally posted by Mug View Post
            Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .Het hele noorden is volgend seizoen haast niet meer aanwezig in de hoofdklasse, wat een armoede. Of is het gezond verstand?
            Het geld is op of het word wat anders besteed.

Maar ik vermoed voornamelijk op, want bv bij Alcides zijn die tonnen per jaar die tot een jaar of 3 terug in de selectie werden gepompt niet in de jeugdopleiding gaan zitten.

Comment

Die noodzaak is er nooit geweest. Maar misschien dat Jonkers zich er bij een degradatie wat minder druk om maakt.

Je bent wel erg somber wat betreft de hoofdklassers. Op zondag degradeert VOC waarschijnlijk . En het zal echt niet zo zijn, dat daarnaast ook MSC, Alcides, Emmen en Be Quick degraderen. Wel is er volop kans dat Hoogeveen een klasse hoger gaat spelen.
              Op zaterdag zie ik HZVV, ACV , Genemuiden , Fleveo Boys en Staphorst niet direct degraderen.
              Buitenpost misschien wel. Maar ook volop kans, dat er vanuit de eerste klasse weer wat bij komt.

Comment

Nu vind ik Genemuiden en FB niet echt bij het noorden horen, zelfs Staphorst zou je vraagtekens over kunnen zetten.

En als je Genemuiden en FB meeneemt waarom dan de Zwolsche teams niet ?

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                  Nu vind ik Genemuiden en FB niet echt bij het noorden horen, zelfs Staphorst zou je vraagtekens over kunnen zetten.

En als je Genemuiden en FB meeneemt waarom dan de Zwolsche teams niet ?
                  Omdat Genemuiden, Flevo Boys en Staphorst ( en trouwens ook Urk ) onder district NOORD vallen en teams uit Zwolle niet

Comment

Nou dat mag de KNVB vinden maar het valt bij mij niet onder het Noorden.

Comment

Wanneer MSC terug valt naar de eerste klasse is de noodzaak voor weekendvoetbal ook niet meer aanwezig .
                      Want dat gaat alleen MSC aan?

Comment

Ieder zijn voorkeur.
                        Gevoelsmatig vind ik clubs als Gramsbergen, DKB en EMMS ook eerder bij Noord horen dan bv Olympia '28
                        Maar net als bij het onderscheid profvoetbal ( met trainers met diploma coach Betaald Voetbal ) amateurvoetbal vind ik het ook hier maar beter om uit te gaan van de door de KNVB bepaalde indelingen.

Comment

Donderdag a.s. gaat het bestuur van MSC, Jonkers en consorten, de leden bijpraten over de visie die het bestuur heeft op het prestatievoetbal van de senioren van MSC.
                          Gaan ze kiezen voor doorgaan op dezelfde manier, voor minder betalen en een paar treetjes lager of voor prestatievoetbal op zaterdag ?
                          In ieder geval komt er de laatste tijd niks meer naar buiten van Jonkers over gemixte hoofdklassen.
                          En overigens doet men in Meppel ook een onderzoek naar de mogelijkheden en wenselijkheden van verdere samenwerking van MSC, Alcides en Fc Meppel.

Comment

Originally posted by noord-ooster View Post
                            Donderdag a.s. gaat het bestuur van MSC, Jonkers en consorten, de leden bijpraten over de visie die het bestuur heeft op het prestatievoetbal van de senioren van MSC.
                            Gaan ze kiezen voor doorgaan op dezelfde manier, voor minder betalen en een paar treetjes lager of voor prestatievoetbal op zaterdag ?
                            In ieder geval komt er de laatste tijd niks meer naar buiten van Jonkers over gemixte hoofdklassen.
                            En daarnaast is er nog een commissie bezig om te kijken naar een fusie tussen de drie Meppelerclubs op Ezinge.

Zeer aparte timing om juist nu je visie naar buiten te brengen, want die kan over 3 a 4 maand wel weer heel anders zijn mocht het tot een echte fusie komen. ( waar ik niet in geloof)

Geruchten hier zingen dat het prestatie voetbal op zaterdag word.

En bij een fusie zien FC Meppel en Alcides , MSC meer als een noodzakelijk kwaad dan als een toevoeging.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                              Geruchten hier zingen dat het prestatie voetbal op zaterdag word.
                              .
                              Naar ik begreep, had MSC graag als inleenclub mee willen doen in de zaterdaghoofdklasse, ondanks dat men dan de derby tegen Alcides zou mislopen.
                              Maar de KNVB koos voor enkele clubs in de regio Amsterdam die mee mogen doen in de za. Hoofdklasse B.

Het bestuur kan wel naar de zaterdag willen, de leden hebben natuurlijk het laatste woord.
                              Op zaterdag zal men moeten beginnen in de vijfde klasse, tenzij za1 dit seizoen promoveert naar de vierde klasse.
                              Het lijkt me dat in dat geval alle spelers van zo1 wel zullen opstappen.

Comment

Het zijn dan ook allemaal spelers van buiten de club. Dus dat is niet zo vreemd als er niet meer betaald zou worden. Maar dat is nu dus nog speculeren .

Comment

Working...
                                X