Announcement

Collapse
No announcement yet.

Districtsbeker 2019-2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Districtsbeker 2019-2020

Volgens de App wordt de indeling op 28 juli bekendgemaakt.

Maar volgens mij is er wel al geloot voor het landelijke deel (1e & 2e Klasse).
    Ik zag op de Facebookpagina van GSV '28 alvast een poule langskomen; VOAB, Beerse Boys, De Ster & GSV '28.

En ziedaar... de poules!

https://www.knvb.nl/downloads/bestan...e-klasse-19-20

Comment

Poule 41 is een pikante poule geworden. Fop Gouman, de nieuwe trainer van VVGZ, treft er zijn vorige club FC Binnenmaas en de club waar hij daarvoor werkte, Heerjansdam.

In poule 44 'toevallig' toch weer een Papendrechtse derby: Papendrecht - Drechtstreek.

Comment

Er is ook geloot voor de lager spelende verenigingen en de tweede elftallen. ASWH 2 neemt ook weer deel aan dit toernooi en is in een poule beland met De Alblas, Groote Lindt en GSC / ODS (zaterdag). Twee derdeklassers en een vierdeklasser. Zou moeten kunnen om poulewinnaar te worden, al is Groote Lindt denk ik nog wel een lastig ploegje. Lijkt mij de grootste concurrent.

Comment

Tweede van HSC'21 heeft ook een keer andere tegenstanders dan ploegen uit de kleine Gelderse dorpjes. Ze mogen nu tegen enkele clubs uit Enschede te weten Avanti, De Tubanters en Voctoria'28.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
            Tweede van HSC'21 heeft ook een keer andere tegenstanders dan ploegen uit de kleine Gelderse dorpjes. Ze mogen nu tegen enkele clubs uit Enschede te weten Avanti, De Tubanters en Voctoria'28.
            Hoe schat je de overlevingskansen in?

Comment

Victoria en Tubanters mag geen probleem zijn. Avanti lijkt me wel een lastige klant.

De loting lijkt dit jaar trouwens een stuk minder voorgekookt. Best de nodige poules met behoorlijke reisafstanden.

Comment

SHH heeft een op papier makke geloot met 4e klassers Roerdalen en Horn en 5e klasser Sint Joost. Ik hoopte heel erg dat er gespeeld werd in Sint Joost maar dat is nu juist de enige thuiswedstrijd. Bij de velden van Roerdalen en Horn ben ik al eens geweest.

Comment

Zal je dan altijd zien, inderdaad. Jammer dat je niet naar Sint Joost mag, was best leuk geweest, alleen al voor het verhaal.

Voor ASWH 2 is het programma inmiddels ook bekend. Eerst thuis tegen De Alblas, dan uit naar Groote Lindt en vervolgens weer thuis tegen GSC / ODS. Niet heel ongunstig, al spelen ze de op papier moeilijkste wedstrijd dus uit.

Comment

Weg met tweede elftallen in de beker!

Zag trouwens dat GRC 2 ook meedoet, zitten bij Forward inde groep. En Be Quick Dokkum mag weer naar Groningen, Gruno uit.

Comment

ASWH 2 begon vandaag met een prima overwinning aan de poulefase van het toernooi om de districtsbeker. Derdeklasser De Alblas werd met 5-0 verslagen. Vince van Dongen (2), Amar Klepo, Delano Oehlers en Jeroen Daane maakten de doelpunten voor onze reserves.

Comment

Horn v SHH was geen potje dat lang zal blijven hangen. Best nog een aardig begin waarna ook de 0-1 valt, dat was wel gigantisch geklungel van de verdediging en keeper. Daarna zakt het heel ver weg zonder dat de thuisploeg zich overigens kan laten gelden. Kwartiertje aanzetten na rust en het was 0-2.

Comment

Comment

Bij De Zweef zijn ze dit seizoen begonnen met zaterdagvoetbal in de standaardklassen. Ze weten ook dat zondagvoetbal ten dode opgeschreven is. Ze hebben dan ook geen tweede team meer op prestatieniveau. Ze spelen nu nog 1ste Klasse zondag en het idee is om binnen paar jaar helemaal over te stappen en de hoop is dat dan niet op het laagste niveau te hoeven instromen. Gisteren speelden ze de derby op Artzenwald tegen DES en wonnen ze met 0-2. Ik kon het niet laten belangstelling te tonen in de feesttent en elke Duutser te vragen hoe ze het gemaakt hadden. Ze keken tijdens het feest helemaal niet blij.

Wij wonnen gisteren bij SC Enschede met 0-5, na vorige week al met 7-0 te hebben gewonnen. Een puntje in Holten tegen het uit onze klasse gedegradeerde Blauw Wit volstaat voor de volgende ronde.
                            Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden - Jana Beranová

Comment

HSC 2 won vandaag met 1-2 bij Avanti W. Na 2 overwinningen lijkt de volgende ronde binnen handbereik.

Comment

Working...
                              X