Announcement

Collapse
No announcement yet.

Europa League 2019-2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog tien seconden te gaan, een vrije trap krijgen en dan nog steeds mensen achterin houden...

Bijzonder slechte vrije trap werd het overigens.

Comment

Pijnlijke flater van Gent-doelman Kaminski.

Comment

Originally posted by JMD View Post
        Klote-uitslag van Feyenoord, zeker ook gezien het feit dat onderling resultaat best wel eens belangrijk kan worden, want normaal gaat het tussen Rangers en Feyenoord om plek 2 denk ik.

AZ 2-2 gelijk. Netjes
        Young Boys en Porto zijn 3 klassen beter dan Feyenoord en Rangers...

Comment

Als Feyenoord gelijk had gespeeld had NL nu bovenaan gestaan qua behaalde UEFA-punten...
          Schotland staat nu eerste.

Comment

Originally posted by Miramar View Post
            Young Boys en Porto zijn 3 klassen beter dan Feyenoord en Rangers...
            Ja, dom van me inderdaad. Ik realiseerde me later pas dat Young Boys tegenwoordig flink beter is dan een jaar of 10 terug idd.
            Des te pijnlijker dit resultaat, hier had Feyenoord dus een resultaat moeten halen.
            Aan de andere kant kan Feyenoord in de Kuip iedereen verslaan.

Comment

Nou ja, dit was niet best..

Larson en Sinistera zondag op de bank en dan met Jorgensen en Toorstra erin moeten we Emmen toch kunnen pakken.

Wanneer gaat de Argentijn spelen ????
              Wa Haj, Wa Woj

Comment

Prima van AZ. Ik ben geschrokken van Feyenoord. Verschrikkelijk. Hopelijk herpakken ze zich, want zoals gezegd zijn de andere twee ploegen stukken beter dan dit gepruts van Feyenoord en Rangers.

Comment

En verder Dudelange

Comment

Speelden ze wel met hun basiself ?

Comment

Thuis flink verliezen van een Oostenrijks provincieclubje. Dat is toch bijzonder.

Comment

Weer een enorme wanprestatie begreep ik.
                        Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
                          Had iemand Karsdorp niet kunnen informeren dat er geen VAR is? Hoeft ie niet voor lul die VAR-beweging te maken. Penalty voor Rangers wordt gemist.

Comment

Op mijn werk hebben mensen mij al verteld dat ze geschrokken waren hoe slecht Feyenoord was gisteren...

Comment

En om hem in te koppen: In Rotterdam steeg het IQ met 20%

Comment

Originally posted by Jacco View Post
                                En om hem in te koppen: In Rotterdam steeg het IQ met 20%

Comment

Working...
                                X