Announcement

Collapse
No announcement yet.

Champions League 2019-2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BlauwVinger View Post

Op grond waarvan werd verondersteld dat Ajax het onvervreemdbare recht mocht doen gelden om gespaard te blijven voor de voorrondes van de Champions League 2019/20?
    Hiervoor ben je speciaal voor het eerst sinds tijden weer naar dit forum gekomen?

Comment

Tegen wie moet die bolle in de kwartfinale?

Comment

Originally posted by gevegt View Post

Geen idee, maar ik ben en blijf dan ook een zwakstromer.
        Mijn excuses dat ik de prangende vraag aan jou voorlegde.Ik ga er spoorslags vanuit dat ik je tóch niet in verlegenheid heb gebracht.

The Smoker You Drink, The Player You Get

Comment

Originally posted by BlauwVinger View Post

Mijn excuses dat ik de prangende vraag aan jou voorlegde.Ik ga er spoorslags vanuit dat ik je tóch niet in verlegenheid heb gebracht.
          Geen probleem. De tijd dat jij mij in verlegenheid zou kunnen brengen ligt ver achter mij.

Hoewel geen antwoord op je vraag, wil ik wel even zeggen dat Ajax een kutclub is.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
            Atlético Madrid.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
              Loting volgt na afloop van de 1/8e finales.

Comment

Geen probleem. De tijd dat jij mij in verlegenheid zou kunnen brengen ligt ver achter mij.

Hoewel geen antwoord op je vraag, wil ik wel even zeggen dat Ajax een kutclub is.
                Ik slaak een zucht van verlichting.
                The Smoker You Drink, The Player You Get

Comment

Atalanta is wel een leuke club om te zien. Onbegrijpelijk natuurlijk dat Ajax zich liet foppen door dat matige Valencia.

De sympathieke Traditionsverein uit Leipzig had eigenlijk met grotere cijfers moeten winnen. Nu krijgen ze nog een lastige return, alhoewel de Spurs zonder Kane en Son 2 klassen minder zijn.

Comment

Comment

Vinden de kenners hier op het forum dat Hansie Hateboer de voorkeur in Oranje moet krijgen boven Dumfries?

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                        Vinden de kenners hier op het forum dat Hansie Hateboer de voorkeur in Oranje moet krijgen boven Dumfries?
                        Ja, Dumfries mag alleen meedoen tegen Andorra en Liechtenstein. Dan kan dat wel.
                        -
                        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                        En God huilt vroom alleen
                        -

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                          De sympathieke Traditionsverein uit Leipzig had eigenlijk met grotere cijfers moeten winnen. Nu krijgen ze nog een lastige return, alhoewel de Spurs zonder Kane en Son 2 klassen minder zijn.
                          Toch zou het niet verbazen als ze op een lucky manier met 1-2 winnen in de return, een beetje zoals tegen Ajax.

Comment

Ons Drieske!

Comment

Ons Drieske!
                              Hij ligt nu na een zware overtreding op het gras.
                              Hup Ons Drieske.

Comment

Comment

Working...
                                X