Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rode Duivels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kielse Rat View Post
    Kabasele, Benteke, Sels en Jordan Lukaku zijn de afvallers. Op zich geen verrassende namen, al hadden velen Januzaj bij de afvallers verwacht, maar die mag dus toch mee. In principe is Ciman de vijfde afvaller, maar die wordt nog even in de selectie gehouden als Kompany moet afhaken.
    Heeft iedereen nu wel de juiste matras?
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Kabasele, Benteke, Sels en Jordan Lukaku zijn de afvallers. Op zich geen verrassende namen, al hadden velen Januzaj bij de afvallers verwacht, maar die mag dus toch mee. In principe is Ciman de vijfde afvaller, maar die wordt nog even in de selectie gehouden als Kompany moet afhaken.
      Je zou als Belg toch mogen dagdromen hopen dat Radja Nainggolan alsnog wordt toegevoegd!!

Wat is jouw visie op het ontbreken van Nainggolan in deze WK selectie ?
      Wa Haj, Wa Woj

Comment

My girl's insaaane but it's all right

Comment

Qua spelers wel. Of dit de beste tactiek is qua spelersmateriaal betwijfel ik, maar ze zullen niet compleet anders hebben gespeeld dan dat ze op het WK willen doen.
          "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Comment

Originally posted by Susa View Post
              Je zou als Belg toch mogen dagdromen hopen dat Radja Nainggolan alsnog wordt toegevoegd!!

Wat is jouw visie op het ontbreken van Nainggolan in deze WK selectie ?
              De visie die alle Belgen hebben. Een speler met zijn kwaliteiten kan je niet thuislaten om 'tactische redenen'.

Dit was inderdaad de basiself, al zal op het WK wellicht de voorkeur krijgen naast De Bruyne. Het systeem dat gespeeld wordt, lijkt inderdaad niet echt geschikt om het hoogste rendement uit de spelers te halen, maar het is wel het systeem dat Martinez al twee jaar hanteert. Ik wil ook niet te negatief doen na die mindere wedstrijd, Portugal heeft wat mij betreft een meer degelijke ploeg die ver kan geraken, maar het zal een stuk beter moeten. Maar om eerlijk te zijn, zie ik ons niet voorbij de kwartfinale geraken.

Comment

Dit was inderdaad de basiself, al zal op het WK wellicht de voorkeur krijgen naast De Bruyne. Het systeem dat gespeeld wordt, lijkt inderdaad niet echt geschikt om het hoogste rendement uit de spelers te halen, maar het is wel het systeem dat Martinez al twee jaar hanteert. Ik wil ook niet te negatief doen na die mindere wedstrijd, Portugal heeft wat mij betreft een meer degelijke ploeg die ver kan geraken, maar het zal een stuk beter moeten. Maar om eerlijk te zijn, zie ik ons niet voorbij de kwartfinale geraken.

Comment

Comment

Om het dan even over Portugal te hebben, daar vond ik William Carvalho en Joao Mario de meest opvallende figuren. Ik moet toegeven dat ik dat toch niet zag in die Carvalho toen hij bij Cercle Brugge speelde. Verder heb ik het wel voor Bernardo Silva, maar ik weet niet of hij nu al vaste basisspeler is. Bij Gelson Martins zie je ook het potentieel dat die heeft, maar het is nog een ruwe diamant. Met die kans die hij vlak voor de rust krijgt moet hij veel meer doen.
                    Bernardo Silva staat denk ik wel in de basis. Gelson's ontwikkeling is al een tijdje gestagneerd, ik vond 'm twee jaar geleden eigenlijk zelfs verfijnder spelen, zelfverzekerder. Hij heeft ook een fantastische coach gehad de afgelopen jaren he.

Guedes vond ik ook sterk. Ach, iedereen oogt fit en de focus lijkt er te zijn. Da's al heel wat.

Comment

Beginnen lekker hard die Egyptenaren. Gelukkig doet Kompany niet mee.

Comment

Is het team al om de Bruyne gemaakt?

Comment

Het is eerder Hazard die de lakens uitdeelt. Vrij eenvoudige zege vandaag.

Comment

Het is eerder Hazard die de lakens uitdeelt. Vrij eenvoudige zege vandaag.
                            Prima, maar als jullie Kevin niet de belangrijkste speler maken wordt het weer niks.

Comment

Working...
                            X