Announcement

Collapse
No announcement yet.

WK 2022 in Qatar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daar twijfel ik niet aan het enige waar ik over struikel is die traditionele kledingdracht. Je bent toch niet verplicht om daarin rond te lopen als je het land bezoekt?

Comment

Originally posted by Fenerium View Post
      Daar twijfel ik niet aan het enige waar ik over struikel is die traditionele kledingdracht. Je bent toch niet verplicht om daarin rond te lopen als je het land bezoekt?
      Ligt er aan.
      Ben je een meisje?

Comment

Originally posted by gevegt View Post
        Ligt er aan.
        Ben je een meisje?
        Nee dat niet.

Ik word niet bepaald warm van de Arabische wereld. Ik zou bij God niet weten of Qatar een beetje afwijkt van de rest.

Comment

Nee dat niet.

Ik word niet bepaald warm van de Arabische wereld. Ik zou bij God niet weten of Qatar een beetje afwijkt van de rest.
          Eigenlijk lul je dus gewoon een beetje in de rondte.

Comment

Originally posted by gevegt View Post
            Eigenlijk lul je dus gewoon een beetje in de rondte.
            Ach mocht ik het jaar 2022 halen dan zou ik graag op een kameel van stadion naar stadion gaan.

Comment

Ach mocht ik het jaar 2022 halen dan zou ik graag op een kameel van stadion naar stadion gaan.
              Dat haal ik gemakkelijk, dus bestel er maar vast twee.

Comment

Drietst!
                Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Comment

Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.
                  Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Max View Post
                    Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.
                    Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?

Comment

Sowieso, hoeveel fans zullen er afreizen naar Qatar, zelf al zou je mogen zuipen. Kan me niet voorstellen dat er heel veel animo is.

Comment

Originally posted by Forza AZ View Post
                        Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?
                        Nee.

Verder denk ik ook dat de animo minder zal zijn. Hopelijk wordt het net zo'n succes als het WK in de woestijn.
                        Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Ik hoop zo dat Oranje zich plaatst voor dat toernooi, en dat de supporters daar een carnavalsoptocht gaan houden.
                          Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Forza AZ View Post
                            Wie weet. Volgens mij had Qatar toch beloofd dat er alcohol tijdens het WK gedronken mocht worden. Volgens mij in zogenaamde enclaves. Wellicht dat de FIFA op basis van contractbreuk het WK kan toewijzen aan een ander land. Al heb ik de indruk dat het los zal lopen en dat Qatar toch behoorlijk veel invloed heeft op de FIFA. Die gooien bij wijze van spreken nog wat miljoenen dollars er tegenaan.

Comment

Originally posted by Mario View Post
                              Ik hoop zo dat Oranje zich plaatst voor dat toernooi, en dat de supporters daar een carnavalsoptocht gaan houden.
                              En fat dan die mongolen verkleedt als vrouwen achter slot en grendel verdwijnen.
                              All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by Max View Post
                                Zal Budweiser blij mee zijn.
                                "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Working...
                                X