Announcement

Collapse
No announcement yet.

UEFA Nations League

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Ja hoor, dat kan ook nog wel. Er zijn buiten de 6 wedstrijddagen van de Nations League nog wat speeldagen over. Dat geeft de Europese landen nog de gelegenheid om tegen landen uit andere continenten te spelen. En er blijft in het voorjaar voor een groot toernooi altijd de mogelijkheid om oefenpotjes te organiseren tegen landen van diverse pluimage.
      Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf bijzonder.

Comment

De landen in Nations League Divisies A en B (en 3 landen uit C) spelen maar 4 wedstrijden, dus zijn er nog 2 data over voor oefenwedstrijden. In de kwalificatie speelt de helft van de landen in een groep van 5. Daar heb je dus ook nog 2 data voor oefeninterlands, m.u.v. de deelnemers aan de "final 4" van de Nations League, die hebben nog maar ruimte voor 1 oefeninterland.

Comment

Pffffffffff

Comment

Ik denk dat ik voortaan wel inschakel als het EK begint, dan zie ik wel wie er meedoen. Het wordt totaal onoverzichtelijk zo.

Comment

Wat is dit nou weer voor poppenkast?

Comment

Zou ook kunnen dat de FIFA de Nations Cup niet accepteert en gewoon de PO-deelnemers uit de nummers 2 van de kwalificatie haalt.

Originally posted by Tobcoach View Post
                Leuke discussies. Ik zal in een apart topic het format van het EK 2020 nog wel eens proberen uit te leggen, want dat is ook nog een hele kluif met 12 Europese steden die in de groepsfase worden aangedaan, waarbij elk land dat een organiserende stad heeft, daar zeker 2 wedstrijden in de groepsfase speelt. Dat impliceert dat steden (en dus landen) aan elkaar gekoppeld gaan worden.
                Ja die wordt ook erg leuk. Vooral ook omdat het natuurlijk afhangt van hoeveel landen zich plaatsen die een EK-stad leveren... Dus het echte schema kan je pas maken als de kwalificatie voorbij is. En dan is het al maart 2020.

Comment

Echt, dit hoef ik niet meer te volgen hoor. Gewoon knockoutpotjes of de eerste 2 gaan door, waar dan ook ipv al die rare interessantdoenerij met rekenmachines enzo. Een rollende bal op echt gras en zwarte schoenen. Meer vraag ik niet.

Comment

Hahaha, ik ga niet eens proberen dit topic door te lezen. Wie heeft dit in godsnaam bedacht?

Comment

Originally posted by JMD View Post
                      Zou ook kunnen dat de FIFA de Nations Cup niet accepteert en gewoon de PO-deelnemers uit de nummers 2 van de kwalificatie haalt.
                      Klopt. Met 10 groepen mogen dan de 6 beste nrs. 2 strijden voor de 3 resterende plaatsen.

Originally posted by JMD View Post
                      Ja die wordt ook erg leuk. Vooral ook omdat het natuurlijk afhangt van hoeveel landen zich plaatsen die een EK-stad leveren... Dus het echte schema kan je pas maken als de kwalificatie voorbij is. En dan is het al maart 2020.
                      Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf bijzonder.

Comment

Een extreem gestuurde loting...

Comment

Waar is de tijd dat je gewoon 8 deelnemers had en elke winnaar van de 7 kwalificatiegroepen en het gastland zich plaatsten voor het EK ...

Comment

Originally posted by Mario View Post
                            Waar is de tijd dat je gewoon 8 deelnemers had en elke winnaar van de 7 kwalificatiegroepen en het gastland zich plaatsten voor het EK ...
                            Die is helaas al 25 jaar voorbij.

Comment

Originally posted by Mario View Post
                              Inderdaad, toen ging de kwalificatie tenminste ook nog ergens om zonder gereken of bij de beste nummer zoveel zit ja dan nee.

Comment

Originally posted by Makanaky View Post
                                Inderdaad, toen ging de kwalificatie tenminste ook nog ergens om zonder gereken of bij de beste nummer zoveel zit ja dan nee.
                                Toen was de laatste speelronde vaak helemaal niet meer nodig, en was de laatste speelronde meer dan de helft van de ploegen al uitgeschakeld.

Comment

Working...
                                X