Announcement

Collapse
No announcement yet.

Premier League

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zwammy View Post
    Ik heb het niet gezien maar ga er wel van uit dat het weer LiVARpool was
    Klopt. Wolves werd minimaal 3 penalty's onthouden. Dat weet je toch? Liverpool had 7e ofzo moeten staan nu.

Comment

Originally posted by JMD View Post

Haha... Hoe kan dat nou???
      Geen idee. Enige dat ik kan bedenken is dat mensen te laat waren omdat ze eerst nog wilden stemmen, want die dag waren ook de Britse verkiezingen.

Comment

Liverpool krijgt een penalty bij West Ham, Salah met de 0-1
        Penalty was terecht, wel werd nog de aanval ervoor bekeken of er hands was. Maar dat was niet goed te zien. Opvallend, stuk of 20 camera's en het was niet goed te zien.

Comment

Mooie counter Liverpool, fraaie assist Salah en Oxlade-Chamberlain maakt de 0-2.

Comment

Ik zie het al, kampioen!

Comment

We gaan gewoon alles winnen!

Comment

0-2 gebleven in het Olympisch Stadion.

Omdat Man City de finale van de League Cup haalt moet er een nieuwe datum komen voor Man City - Arsenal (dat duel zou op 1 maart gespeeld worden, maar dan is de LC Finale). De eerst mogelijke zekere vrije datum is in de week van 20 april... Als Arsenal de 1/16 finale verliest in de EL kan het duel naar 10 of 11 maart... En anders is er pas wat mogelijk als City én Arsenal uit Europa zijn.
                Mocht City of Arsenal ver komen in de FA Cup dan moeten er nog 2 extra duels ingehaald worden, want de 1/4 en 1/2 finale FA Cup worden gespeeld in weekenden dat er ook competitievoetbal is... Voor die 2 extra duels is dan bijna geen ruimte...

Aston Villa - Sheffield United moet ook een andere datum krijgen vanwege de LC-finale, maar omdat zij niet meer in Europa spelen zal dat geen probleem vormen.

Comment

Wat zijn de gevolgen van de Brexit voor de PL clubs? Weinig over gezien dus wellicht gaat het allemaal meevallen.

Comment

Dat vraag ik me ook af. Het lijkt mij dat voetballers uit EU-landen ook een werkvergunning moeten hebben? Ik heb wel begrepen dat er tot eind jaar een overgangsregeling is.

Comment

Volgens mij moet dat ook nog uitonderhandeld worden, maar er zal vast een uitzonderingspositie voor het voetbal komen. De Premier League is te belangrijk om aan de gangbare (non-)EU-wetgeving voor gewone stervelingen mee te doen.

Comment

Haha, die keeper van Chelsea.

Comment

Originally posted by gevegt View Post
                          Haha, die keeper van Chelsea.
                          Die verdediging van West Ham was ook aardig haha.

Comment

Originally posted by Joost View Post

Die verdediging van West Ham was ook aardig haha.
                            Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er regelmatig zoveel ruimte wordt weggegeven.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                              Volgens mij moet dat ook nog uitonderhandeld worden, maar er zal vast een uitzonderingspositie voor het voetbal komen. De Premier League is te belangrijk om aan de gangbare (non-)EU-wetgeving voor gewone stervelingen mee te doen.
                              Er is een overgangsrermijn van 15 maanden, maar daarna worden de EU-spelers net zo als de non-EU spelers van voor Brexit behandeld. Ik zou niet weten waarom daar een uitzondering op gemaakt zou moeten worden.

Comment

Omdat de Britse overheid goed verdiend aan de Premier League?

Comment

Working...
                                X