Announcement

Collapse
No announcement yet.

Premier League

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JMD View Post

En even reagerend op PES5: het lijkt me niet dat je je sterspeler tegen de haren in moet strijken, dus (hoe fout de reden ook is waarom je hem niet haalt) zou ik niet die Dabbur gaan halen. ZOu wel typisch Liverpool zijn, sta je er goed voor in de titelrace en ga je aan intern gekrakeel ten onder.
    Als dit verhaal waar is, dan vind ik dat echt waanzin. Als je als club op deze manier je oren laat hangen naar een speler, dan heb je wat mij betreft afgedaan. Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.

Comment

Originally posted by PES5 View Post
      Als dit verhaal waar is, dan vind ik dat echt waanzin. Als je als club op deze manier je oren laat hangen naar een speler, dan heb je wat mij betreft afgedaan. Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.
      Het is slechts de mening van JMD.

Comment

Volgens de Antifa regels zijn ALLE Liverpoolsupporters nu Nazi's en antisemieten
        -
        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
        En God huilt vroom alleen
        -

Comment

zwammy dus ook?

Comment

Ja, maar ik steun Pauli ook dus ik word helemaal lens geschopt en dan weer opgeknapt

Comment

Een pufke van jouw kant en beide partijen taaien af Zwammy. #geheimewapen

Comment

Originally posted by JMD View Post
                En 4-0 voor Liverpool

Sinds Van Dijk speelt bij Liverpool is hun gemiddeld aantal tegengoals per duel gedaald van 1,3 naar 0,5. Dat is echt fenomenaal. Aanvallers winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen. Goed, het is nog een eind weg, maar 6 punten voor is niet niks.

Van de laatste 10 seizoenen stond de ploeg die op 25-12 bovenaan stond ook aan het eind met de beker in handen, op 2 seizoenen na. In 2008/2009 en 2013/2014 gebeurde dat niet, toen was het steeds Liverpool dat bovenaan stond, maar de titel niet won. Dit seizoen maar eens anders doen.
                Staat ook een andere ballenvanger op doel.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                  Staat ook een andere ballenvanger op doel.
                  Eens. Maar die maakt ook nog wel eens een blunder, maar is wel beter dan wat er de afgelopen seizoenen op goal stond.

Dan zet je dus alles overboord wat belangrijk is in het leven.

Comment

Comment

Slechte vergelijkingen JMD.

Comment

Sinds Solksjear bij United zit heeft City nog niet gewonnen Liverpool mag United wel bedanken.
                        We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Comment

Inderdaad , hier heb je als club gewoon directe invloed op. Daar komt geen land tussen en is het fatsoen wat een speler moet kunnen opbrengen voor een ( nieuwe) medespeler.

Comment

Het gif van een geloof als je er te extreem in staat.
                            Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Je hebt inderdaad gelijk.

Comment

Comment

Working...
                                X