Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serie A

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Intensief potje voetbal zeg.

Comment

Giampaolo is alweer ontslagen bij AC Milan.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
        Giampaolo is alweer ontslagen bij AC Milan.
        Die oplossing heeft bij de vorige 5 trainers ook zo goed gewerkt.
        "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Comment

Zo maar kans dat die het een half jaartje vol houdt.

Comment

De Ligt zou keeper moeten worden. Die maakt tegenwoordig elke wedstrijd hands.
              "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Hij moet nog wennen aan de Serie A.

Comment

Inter scoort een goal die buitenspel is, maar de VAR keurt 'm juist goed na minutenlang beraad. Parma mag zich bestolen voelen. Inter verzuimt wel te profiteren van het puntenverlies van Juve.

Comment

Atalanta wist de goal wel vlot te vinden vandaag.

Comment

AC Milan weer verloren.

Comment

Goed nieuws voor Matthijs de Ligt, hij maakte de enige treffer in de Derby della Mole, ook nog eens in het Olympisch Stadion van Torino.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                          Goed nieuws voor Matthijs de Ligt, hij maakte de enige treffer in de Derby della Mole, ook nog eens in het Olympisch Stadion van Torino.
                          En nog een fraaie treffer ook! Inter won met mazzel van Bologna door een terechte strafschop in blessuretijd. Twee keer was Lukaku weer trefzeker. Ze zullen bij Man Utd wel spijt hebben dat ze hem zo snel hebben weggedaan.

AS Roma wint de clash der subtoppers tegen Napoli, dat dit jaar toch een beetje tegenvalt.

Comment

Nu Milan nog ‘even’ winnen en dan pak ik een mooi bedragje.

Mooie ontlading bij De Ligt trouwens.

Comment

Originally posted by PES5 View Post
                              Nu Milan nog ‘even’ winnen en dan pak ik een mooi bedragje.

Mooie ontlading bij De Ligt trouwens.
                              Nou succes.

Comment

Al zou ik nooit Milan zetten tegen Lazio.

Maar ik zit er vaker naast dan dat ik het goed heb.

Comment

Working...
                                X