Announcement

Collapse
No announcement yet.

Andere buitenlandse competities

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik mag lijden dat ze zijn teen moeten apporteren, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Een lang en gelukkig leven dan maar, hup Iker en blijf van de sosa af gvd!
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Comment

Originally posted by Ska P 187 View Post
      Ik mag lijden dat ze zijn teen moeten apporteren, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Een lang en gelukkig leven dan maar, hup Iker en blijf van de sosa af gvd!
      Laat die jongen toch z'n avondjes nak hebben man. Hij is niet voor niets Spanjaard, dat zijn zo'n beetje de grootste lala-consumenten ter wereld.
      My girl's insaaane but it's all right

Comment

Is (o?) Porto wat qua stad. Ik neem aan dat daar alles aan land komt, Galicia stilo, anders zou ik niet weten waarom Iker daar zit.
        Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Comment

Originally posted by Ska P 187 View Post
          Is (o?) Porto wat qua stad. Ik neem aan dat daar alles aan land komt, Galicia stilo, anders zou ik niet weten waarom Iker daar zit.
          Wat cultuur snuiven betreft is Porto best wel onderschat. Ik ben daar 1 keer geweest nog voordat ze de Champions League hadden gewonnen, en ondanks de stadsrivaliteit met Lissabon is het gewoon een toffe plek.

Comment

Ik hoor wel eens dat sommige mensen Porto leuker vinden.
            Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Max View Post
              Ik hoor wel eens dat sommige mensen Porto leuker vinden.
              Ik vind Porto ook zeker zo leuk als Lissabon. Absoluut een leuke stad om heen te gaan.

Comment

Porto is ouder en oogt misschien behaaglijker of pittoresker. Maar ik als Lissabonner adviseer Lissabon, een stad met wellicht meer ADHD maar je kan er moeilijk niet van houden. En ik ben uiteraard niet objectief.

Comment

De twee (voormalige) Russische internationals Aleksandr Kokorin (28) en Pavel Mamaev (30) draaien 18 maanden de bak in. Ze zaten al een half jaar vast wegens het mishandelen van een rijksambtenaar.

Comment

Gezellig in Zwitserland: https://www.vi.nl/nieuws/de-verneder...recordkampioen
                    -
                    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                    En God huilt vroom alleen
                    -

Comment

Treurig dat je 40 man al niet in toom kan houden.
                      "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                        Wat is de opinie over Keizer in Portugal?
                        Last edited by U.G.; 15-05-2019, 13:37.

Comment

Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.

Comment

Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?

Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                              Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.
                              Och, vorige week scoorde Gala 2x in blessuretijd en moest de scheids met politie van het veld.
                              -
                              Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                              En God huilt vroom alleen
                              -

Comment

Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?
                                Als je de lat niet te hoog legt wel, maar we pretenderen ook nog steeds een topclub te zijn he....en dat zie je dan dus niet terug in het voetbal. De enige die zich kwalitatief misschien kan meten met de subtop ( top ? ) in Europa is Bruno Fernandes.

Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?
                                hehehee nee je hebt helemaal gelijk. En dit is hoe goed ik nog ben ingevoerd tegenwoordig . Ik ontdekte m'n fout gisteren. Ik kan het wel uitleggen ; een of andere lul riep ergens vorige week op de app dat we in onze laatste wedstrijd Benfica maar eens goed moesten pakken,...ik steunde dat ook nog ...ik check allang geen ranglijsten en wedstrijdschema's meer dus wist ik veel wat die lul echt bedoelde

Anyhow, Benfica is gewoon kampioen...mocht je nog twijfelen dan hoef je alleen maar te kijken hoe het embleem van Santa Clara eruit ziet.

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.
                                Dat kun jij niet menen ..met het binnenhalen van Ronaldo verkoop je als club sowieso net als die bluesgitarist je ziel aan de duivel, je wordt dus gewoon AFC Ronaldo. Het zou wel een goeie zijn zeg voor m'n Feyenoord-Barca zoon ( ja niet alles is goed gegaan bij het opvoeden ).

Comment

Working...
                                X