Announcement

Collapse
No announcement yet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

medailleloos weekend voor Nederland

Comment

Het weergeven van de namen van de deelnemers bij de start is echt waardeloos deze Spelen. Bij het schansspringen staan de rugnummers nier weergegeven, nu bij het skeleton wordt de huidige klassering niet eens weergegeven.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
        Het weergeven van de namen van de deelnemers bij de start is echt waardeloos deze Spelen. Bij het schansspringen staan de rugnummers nier weergegeven, nu bij het skeleton wordt de huidige klassering niet eens weergegeven.
        Ik kijk skeleton en ik zie keurig de tussenstand.

Comment

Originally posted by erka View Post
          Ik kijk skeleton en ik zie keurig de tussenstand.
          De naam, de tijden, en de totaaltijd, maar niet op welke klassering degene staat na (in dit geval) 3 runs. Is wel zo handig als je net invalt.

Comment

De naam, de tijden, en de totaaltijd, maar niet op welke klassering degene staat na (in dit geval) 3 runs. Is wel zo handig als je net invalt.
            Dan moet je even de regels snappen. Diegene die in de 4e run start, staat op dat moment per definitie 1e

Comment

Dan moet je even de regels snappen. Diegene die in de 4e run start, staat op dat moment per definitie 1e
              Dus ze staan allemaal 1ste?

Comment

Dus ze staan allemaal 1ste?
                Formuleerde het een beetje krom...

Comment

Formuleerde het een beetje krom...
                  Er werd bij die Letse ingeschakeld, daarna stond die Duitse (Herrmann o.i.d.) aan de start. Maar op welke klassering zij na 3 runs stond was nergens te zien. Ze stond dan schijnbaar 6de, maar dat had net zo goed 14de kunnen zijn.

Nu bij het schansspringen staat de klassering na de 1ste sprong wel keurig weergegeven.

Comment

Eens. Is op de site van pyeongchang ook niet te vinden. Men telt per run, en de cumulatieve stand wordt direct bijgewerkt (en er is dus niet meer te vinden hoe het stond na 3 runs).

Comment

WTF ik kom er na een week achter dat bij de extra zenders die ik heb van Ziggo niet alleen Eurosport2 zit maar nu ook Eurosport3, 4 etc...

Comment

Mooi op tijd.

Comment

Volledige dominantie van Noorwegen en Duitsland op deze spelen.

Comment

Ik heb even weer een top8 berekening gemaakt.

1. NOR 367,5
                            2. GER 302,5
                            3. USA 302,5
                            4. CAN 292,5
                            5. FRA 184
                            6. NED 166
                            7. JPN 162
                            8. OAR 158
                            9. AUT 156
                            10. ITA 147,5
                            11. SUI 144
                            12. SWE 142
                            13. KOR 138
                            14. CHN 97
                            15. FIN 61,5
                            16. CZE 58
                            17. GBR 43
                            18. BLR 40
                            19. AUS 37
                            20. SVK 34

Comment

Dan schakel je als NPO live over naar de huldiging, laten ze de opkomst van de sporters niet in beeld zien.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                                Dan schakel je als NPO live over naar de huldiging, laten ze de opkomst van de sporters niet in beeld zien.
                                Die heb ik toch echt live binnen zien komen om iets na half zeven op NPO1... Onder presentatie van een of andere halve malloot, dat dan weer wel.

Comment

Working...
                                X